Jaarvergadering 2021

Op vrijdag 16 juli hield onze muziekvereniging Sint Willibrordus de door Corona uitgestelde jaarvergadering. Op deze vergadering werd de vereniging tegen het licht gehouden en werden besluiten en ontwikkelingen toegelicht door het bestuur.

Hieronder is de agenda van de jaarvergadering gepubliceerd, waarbij enkele zaken (wanneer beschikbaar) nader zijn toegelicht:

1. Opening
Onze voorzitter Corné opende de vergadering en heette iedereen van harte welkom.

2. Notulen jaarvergadering, jaarverslag & financieel verslag 2020
Vervolgens werden de notulen van de vorige jaarvergadering vastgesteld, werd het jaarverslag doorgenomen, ook al leek alles alweer wat langer geleden en werden we op de hoogte gebracht van het financieel verslag met de bijbehorende kascontrole.

3. Bestuur & Jubilarissen
Bij het bestuur werd Maikel Smeets officieel bestuurslid. De jubilarissen komen met de bijbehorende foto’s z.s.m. op de site te staan.

4. Muziekcommissie, jeugdcommissie en mededelingen
Vanwege corona hebben we helaas niet veel optredens/ uitvoeringen gehad. Wel zijn we aan het kijken naar een volgend Maestroconcert in het voorjaar. De verenigingsman/-vrouw werd dit jaar niet uitgeroepen i.v.m. corona.

Wij horen jullie allen weer te zien tijdens een van onze uitvoeringen. Wie weet komt er een winterconcert en kunnen we ons daar weer voor het eerst laten horen.

Geplaatst in Jaarvergadering.