Maestro 2022!

Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen, zijn we als muziekvereniging weer met repetities aan de slag in het nieuwe jaar 2022. En hoe leuk is het dan om niet ‘zomaar’ te repeteren, maar om echt ergens naar uit te kunnen kijken. In 2019 hield onze muziekvereniging een 1e Maestro concert, geïnspireerd geraakt door het gelijknamige televisieprogramma dat ook de afgelopen periode weer op TV is geweest.

Dit jaar houden we daarom een 2e editie van Maestro in Neerkant en wel op zaterdag 25 juni in gemeenschapshuis De Moost!

De afgelopen weken zijn op ons facebook-kanaal de 5 Maestro’s aan jullie voorgesteld (zie hierbij ook de foto’s) en het zijn ook dit keer niet de minste namen. Graag presenteren wij jullie hieronder de maestro’s die het deze editie tegen elkaar op gaan nemen:

– Theo Donkers
– Hendrik Groenen
– Hilke van Heugten
– Yvonne Janssen
– Kristin Manders

In de komende weken volgen diverse filmpjes waarin we de maestro’s van 2022 diverse vragen stellen over het dirigentschap.
Via de onderstaande link vinden jullie de filmpjes:
Wat denk je dat dirigeren inhoudt?
Ben je muzikaal?
Wat denk je dat het orkest  ervan vindt dat er een onervaren dirigent voor staat?

We vroegen ook aan onze eigen dirigent wat hij vind van Maestro, ZIE HIER zijn antwoorden.

Zien we jullie ook op zaterdag 25 juni?
Koop nu snel je kaartjes bij Attent, Alfredverhuur en/of Jules de Corte!

Geplaatst in Concerten, Nieuws.