Voorjaar 2023 – Carnaval & Wijnconcert

Beste muziekliefhebbers,

4 januari hadden we als muziekvereniging onze eerste Nieuwjaarshappening. Het werd een geslaagde avond waarin we proosten op het nieuwe muzikale jaar (hopelijk zonder corona) en gezellig in een ongedwongen sfeer enkele nummer ten gehore brachten. Na afloop was er nog een geweldige Kahoor quiz in elkaar gezet door onze jeugdleden en vervolgens konden we nog gezellig het jaar dat voor ons ligt doorspreken met elkaar.

Ons volgende geplande concert staat inmiddels in de steigers. Na enkele carnavalsoptreden op vrijdag in gemeenschapshuis de Moost en op zondag in de optocht in Ulewappersland (zie ook onze agenda) is het op zaterdag 1 april tijd voor muziek, wijn en gezelligheid in gemeenschapshuis De Moost tijdens ons wijnconcert.

Zorg dat u erbij bent en laat u verrassen! Binnenkort meer!

Muziekvereniging St Willibrordus

Geplaatst in Nieuws.