Wijnproeverij – Bedankt!

Hallo allemaal,

Op zaterdag 1 april (nee, geen grapje) hield muziekvereniging Sint Willibrordus een heus wijnconcert met bijbehorende wijnproeverij in gemeenschapshuis de Moost. Gedurende de avond werden verschillende landen aangedaan, waaronder Duitsland, Spanje, Chili, Amerika, Italië en Frankrijk. Er werd wijn uit de diverse landen geproefd en door onze sommelier Edwin werd inhoudelijk stilgestaan bij de geur, de smaak en de eigenschappen van de wijn. De muziek bij de wijn werd verzorgd door de muziekvereniging en ook bijpassende hapjes ontbraken niet. Het werd een geslaagde avond, waarop Jan Iwanow in het zonnetje werd gezet voor zijn 65 (!) -jarig lidmaatschap bij muziekvereniging Sint Willibrordus. Dat konden we natuurlijk niet onbenoemd laten.

Jan, ook vanaf deze plek nog van harte gefeliciteerd!

Wie weet is het wijnconcert voor herhaling vatbaar. Hieronder vinden jullie een kleine sfeerimpressie met foto’s.

Geplaatst in Concerten, Nieuws.