Donateursloterij & Concert 11 oktober

UITSLAG DONATEURSLOTERIJ!!
Hieronder vinden jullie de uitslag van de donateursloterij:
Hoofdprijs – Iedereen: muziek in het dorp bij (dorps)activiteiten.

Waardebon van € 50 – Lotnummer 412
Waardebon van € 50 – Lotnummer 1237

Waardebon van € 20 – Lotnummer 307
Waardebon van € 20 – Lotnummer 376
Waardebon van € 20 – Lotnummer 736
Waardebon van € 20 – Lotnummer 930
Waardebon van € 20 – Lotnummer 1001
Op onze facebookpagina is een mooi filmpje te zien van de trekking.

DONATEURSLOTERIJ

Beste inwoners van Neerkant,

Het Coronavirus houdt ons allemaal in de greep. Als bestuur van muziekvereniging st. Willibrordus hebben wij besloten, conform de laatste richtlijnen van het RIVM, de donateursactie toch doorgang te laten vinden. Aankomende weken komt er iemand van onze leden bij u aan de deur om loten te verkopen om onze vereniging te steunen.

Er is de mogelijkheid met contant geld te betalen, zoals gewoonlijk, maar ook om met een QR-code uw loten af te rekenen via uw telefoon. U kunt dan een QR-code scannen, waarmee u terecht komt op de betaal-app (van uw eigen bank) op uw telefoon. U maakt het bedrag over dat gelijk staat aan het gewenst aantal loten en vervolgens laat u de betaling zien aan een van onze leden. U kunt dus zelf kiezen!A.s. woensdag zal ik die bij hebben voor iedereen. Verdere uitleg volgt dan ook.

Om alles zo goed mogelijk te laten verlopen, houden wij ons aan onderstaande regels:
– Nadat is aangebeld, doen we een stap terug.
– We houden 1.5 meter (2 armlengtes) afstand.
– Bij verkoudheid/griep klachten gaan wij natuurlijk niet rond.
– We schudden géén handen.
– Met contant geld beperken we zoveel mogelijk het contact.

Er zijn natuurlijk geweldige prijzen te winnen; tegoedbonnen van Xandra’s super en van Alfred Verhuur Neerkant. De trekking zou eigenlijk plaatsvinden op het concert van 11 oktober (zie hieronder). De trekking zal nu zijn op woensdag 14 oktober tijdens onze repetitie. De winnende loten zullen gepubliceerd worden via onze website, de website van Neerkantonline en via de Klepel.

Wij hopen, zeker in deze tijd, toch op uw steun te kunnen rekenen. Wij danken u bij voorbaat namens onze vereniging!

CONCERT
Muziekvereniging Sint Willibrordus had op zondag 11 oktober een concert gepland in samenwerking met Muziekvereniging Wilona uit Helenaveen. Na overleg met Wilona is besloten om dit concert niet door te laten gaan, omdat wij van mening zijn als besturen dat we de RIVM maatregelen niet kunnen garanderen. Het concert wordt uitgesteld naar medio 2021 berichtgeving volgt nog.

REPETITIE-AVOND
Om onze vereniging bloeiend te houden zijn wij met een pilot gestart. We zijn van repetitieavond gewisseld van de vrijdag naar de woensdagavond, mochten er nu mensen zijn die dit lezen en denken een instrument spelen lijkt mij wel wat. Neem contact op met de muziekvereniging en we gaan kijken wat we voor je kunnen betekenen. Muziek maken is iets van alle leeftijden wat is er nu leuker om lekker met een club mensen mooie muziek te laten horen.