Vakantie

De vakantieperiode is voor velen aangebroken en zo ook voor onze muziekvereniging.
Onlangs hadden we een speciale laatste repetitie/uitvoering, waarin we in de studio van Trypoul Recording Systems, in Neerkant, muziekstukken hebben opgenomen t.b.v. de communiemis.

In verband met Corona werd de communie dit jaar niet gehouden in mei/juni, maar is de communiemis uitgesteld. Deze mis wordt ingehaald in augustus, midden in de vakantie van velen van onze leden. Vandaar dat is besloten de stukken die we ten gehore zouden brengen in de communiemis op te nemen in de studio. Zo kunnen de kinderen en bezoekers van de communiemis alsnog genieten van onze muziek; echter niet ‘live’. Mocht Corona er voor zorgen dat het aantal bezoekers in de kerk beperkt wordt/blijft, hebben we hiervoor ook al een oplossing.

We proberen op deze manier inventief om te gaan met de Corona-situatie op dit moment.

Rond half augustus herstarten we de repetities op afstand en maken we ons op voor een nieuw muziekjaar. Door de vele onduidelijkheden rondom de Corona-maatregelen zijn veel optredens nog onder voorbehoud. Als er meer bekend is, zullen we daar over communiceren.

Voor iedereen een fijne, en bovenal gezonde vakantie gewenst!