Serenade Jos en Mia Gerardts

Op woensdag 29 september was het dan eindelijk zover. Op deze woensdag konden wij als muziekvereniging eindelijk een serenade brengen aan ons erelid Jos Gerardts. En dat was niet zomaar een serenade. Jos was in de periode dat we helaas niet bij elkaar konden komen door COVID-19 maar liefst 70 (!) jaar lid van onze vereniging. Een enorme mijlpaal die wij als vereniging natuurlijk niet onopgemerkt voorbij konden laten gaan. Daarnaast, om het feest helemaal compleet te maken, waren Jos en Mia Gerardts afgelopen jaar 50 jaar getrouwd. Twee feestelijke gebeurtenissen voor een erelid in ons midden, dat moesten we natuurlijk met een serenade opvrolijken nu het weer kon.

Zonder dat Jos het in de gaten had, werd hij (door het onverhoopt slechte weer) mee naar de Moost gebracht door zijn familie, waar hem een mooie serenade te wachten stond. Jos heeft in de afgelopen 70 jaar zich enorm ingezet voor onze vereniging. Jos was een man van de muziek die nooit een repetitie over sloeg. Hij heeft twee keer in het bestuur van onze vereniging gezeten, zich ingezet voor onze jeugd, ontzettend veel archiefwerkzaamheden gedaan. Eigenlijk teveel om op te noemen en daarvoor zijn we hem dan ook nog steeds ontzettend dankbaar.

Jos en Mia, ook vanuit deze kant nog van harte gefeliciteerd namens onze muziekvereniging!
We zien jullie graag nog bij onze activiteiten!