Jaarvergadering 2023

Op vrijdag 24 maart hield onze muziekvereniging Sint Willibrordus de jaarvergadering. Op deze vergadering werd de vereniging tegen het licht gehouden en werden besluiten en ontwikkelingen toegelicht door het bestuur.

Hieronder is de agenda van de jaarvergadering gepubliceerd, waarbij enkele zaken (wanneer beschikbaar) nader zijn toegelicht:

1. Opening
Onze voorzitter Corné opende de vergadering en heette iedereen van harte welkom.

2. Notulen jaarvergadering, jaarverslag & financieel verslag 2022
Vervolgens werden de notulen van de vorige jaarvergadering vastgesteld en werd het jaarverslag en financieel verslag doorgenomen.

3. Bestuur & Jubilarissen
Als jubilaris werden gehuldigd Meike van der Linden (10 jaar), Kim Beijers (25 jaar), Mirjam Beijers (25 jaar), Els van Horen (50 jaar) en een week later tijdens het wijnconcert, waarover ook een nieuwsartikel te vinden is, Jan Iwanow (65 jaar) Vanaf deze plaats ook nog van harte gefeliciteerd.

4. Muziekcommissie, jeugdcommissie en mededelingen
Hier konden het wijnconcert van 1 april en de aankomende concertreis in oktober natuurlijk niet ontbreken. Houd ook onze agenda in de gaten!

Last but not least werd Mirjam Beijers uitgeroepen tot verenigingsvrouw van het jaar vanwege haar inzet tijdens het afgelopen jaar in de wijnconcert commissie, de kleding commissie en de concertreis commissie. Mirjam, van harte!

Geplaatst in Jaarvergadering, Nieuws.