Donateursloterij & Rabo Clubkascampagne

In de maanden september en oktober van 2021 willen wij als muziekvereniging jullie vragen aan ons te denken!
In deze periode komen onze leden aan de deur voor de jaarlijkse donateursloterij, die in het jaar 2021 wederom in september plaatsvindt i.p.v. in juni; nog steeds in verband met COVID-19. We verkopen loten van € 3,- per stuk of 4 loten voor € 10,-. Naast de hoofdprijs die iedereen wint: muziek in het dorp bij diverse activiteiten (o.a. Sinterklaas, communie, carnaval, diverse optredens, etc.), zijn er ook diverse tegoedbonnen van onze sponsoren Attent en Alfredverhuur te winnen. En uiteraard steun je er onze muziekvereniging mee. Hieronder de uitslag van de trekking woensdag 13 oktober 2021.

Prijswinnaars donateursloterij
Winnaars € 50,- tegoedbon bij Attent en/of Alfredverhuur
Prijs: lotnummer 925
Prijs: lotnummer 14

Winnaars € 20,- tegoedbon bij Attent en/of Alfredverhuur
Prijs: lotnummer 461
Prijs: lotnummer 517
Prijs: lotnummer 1109
Prijs: lotnummer 590
Prijs: lotnummer 1102

De leden die de prijzen verkocht hebben, komen ze ook brengen. Let wel, ze checken natuurlijk of het lotje nog aanwezig is!

Ook de Rabo Clubkascampagne (Rabo ClubSupport) is in de maand oktober. Ben je lid van de Rabobank en kan je je stem uitbrengen? Dan zouden wij het natuurlijk enorm waarderen als je dit doet op onze vereniging. Bedankt op voorhand!