Coronajaar april 2020 – april 2021

En zo zitten we in april 2021 en hebben we een jaar zonder veel muzikale belevenissen achter de rug. Waar vorig jaar in april de 1e lockdown zijn intrede deed, zitten we helaas met z’n allen nog steeds in de 2e lockdown. Als muziekvereniging heeft dit het afgelopen jaar betekend dat we zeer weinig samen zijn geweest. Repetities konden geen doorgang vinden, alle optredens zijn afgelast. Zelfs aan het idee om een digitaal concert te geven, waar we tussen de 1e en 2e lockdown mee bezig zijn geweest, kon uiteindelijk geen uitvoering worden gegeven i.v.m. de hernieuwde maatregelen.

Voor nu is het als vereniging vooral afwachten. Er is dan ook besloten om op dit moment geen grote agenda-items te plannen en eerst maar eens af te wachten wanneer er weer meer mogelijk wordt. Of dit betekent dat we dit jaar helemaal niet meer kunnen repeteren; niemand die het weet.

In ieder geval kunnen wij niet meer wachten om weer met z’n allen muziek te maken. We moeten alleen nog even geduld hebben met z’n allen. Hopelijk kunnen we binnenkort weer een berichtje op de site publiceren waarin we kunnen vertellen dat we weer eens samen gerepeteerd hebben. Tot dan blijven meespelen met Youtube of via Teams samen repeteren de enige manieren om muziek te horen uit andermans instrumenten en zullen we het met onze eigen priv√©optredens moeten doen.

Nog even volhouden!