Corona-update

Update 10-06-2020;
Het was dan eindelijk zover. Na minimaal 2,5 maand géén repetities gingen de repetities, onder stricte voorwaarden vanuit de KNMO, weer van start. Zoals je ziet op gepast afstand. De klank was anders, het was weer even wennen, maar bovenal was het goed om weer samen muziek te kunnen maken.

————-

Ook onze muziekvereniging heeft uiteraard te maken gekregen met het virus Covid-19, beter bekend als het Corona-virus. Helaas zijn door het optreden van Corona vooralsnog alle concerten van dit jaar en in het najaar ‘on hold’ gezet tot dat meer bekend is over de gevolgen op langere termijn en de verdere beperkingen die de overheid nog oplegt voor de rest van dit jaar. Dat betekent dat voorlopig ook de repetities afgelast zijn en de jaarvergadering wordt verzet naar vrijdag 25 september (onder voorbehoud). Daarnaast is de donateursloterij verzet naar september 2019.

Ook hield de muziekvereniging een pilot. Dat wil zeggen dat de repetitieavond tijdelijk was verplaatst van vrijdag naar woensdag. Door verlenging van de maatregelen door het kabinet heeft het bestuur besloten ook de pilotperiode te verlengen t/m december 2020.

Als er meer bekend is, proberen we jullie via dit medium op de hoogte te houden!
Stay safe!