Corona-update 2021 + Oud ijzer

De nieuwe lockdown heeft ook gevolgen voor onze muziekvereniging.
Enerzijds kan de oud-ijzeractie die op zaterdag 23 januari gepland was, niet doorgaan. Mocht u toch veel ijzer hebben wat in de weg ligt, dan kunt u contact opnemen met Willie Verberne (06-41913193). Hij bekijkt dan of en wanneer u het zelf naar onze container kan brengen en/of hoe het opgehaald kan worden met inachtneming van de huidige corona-maatregelen.

De volgende mogelijkheden om oud ijzer in te leveren zijn (vooralsnog) zaterdag 24 april en zaterdag 25 september 2021.

Daarnaast hadden we als muziekvereniging de voornemens om een online concert te geven op carnavalszaterdag 13 februari. Doordat we momenteel niet kunnen repeteren, kunnen we dit online concert niet door laten gaan. De voorbereidingstijd die we nodig hebben voor dit online concert is met de nieuwe lockdown te kort geworden. Dit concert wordt voorlopig uitgesteld tot we weer kunnen repeteren. Hierover volgt op het juiste moment nadere berichtgeving.

Bestuur Muziekvereniging St. Willibrordus

Geplaatst in Archief.